 |
 |
Przymierze Azeroth Przymierze Azeroth
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
Baine
Rycerz

Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: Pią 4:08, 06 Lip 2007 Temat postu: Kilka słów o wyprawach i szkoleniu taktycznym |
 |
|
Przyszedł czas gdy nasz klan wreszcie zyskał na tyle duzo osób że można zacząć organizowac klanowe wyprawy. Ostatnimi czasy tych wypraw bylo bardzo mało a właściwie wcale. Ja regularnie codziennie odwiedzam różne podziemia bo lubie do tego zostałem stworzony uwielbiam penetrować zakamarki tych podziemi i szukac ukrytych w nich skarbów walcząc przy tym z hordami wroga. Do takich czynów trzeba oczywiście drużyny.
Otóż doszlisy do wniosku z Suzume iz należy organizować treningi oraz regularne wyprawy w celu podszkolenia taktyki naszych braci. Poprostu każdy musi sie nauczyc jaka jest jego rola na epickich wyprawach po skarby. Wbrew pozorom instancje nie polegają na tym żeby każdy bił kogo popadnie bo takie cos kończy sie tylko śmiercią oraz niekiedy fiaskiem całej grupy. Niebawem przyjdzie czas wyruszyc na raidy gdzie będziemy pokonywac zło o którym sie nam nawet nie śniło a wrogowie beda tak potężni że jeden ich cios może nas posłać na tamten świat... tylko co my wtedy zrobimy dlatego włąsnie od przyszłego tygodnia proponowałbym wyprawy treningowe co dwa dni dla chetnych braci a raz w tygodniu wyprawe dla wiekszej ilości którą ogłosiło by sie wcześniej żeby wszyscy mogli sobie zagospodarować czas. Może troszke sie rozpisałem ale taka moja rola. Szkole sie na raid mastera i w przyszłości albo będe tankiem albo crit dealerem pvp jest mi obce i niech tak pozostanie. Wole magiczne skarby i epickie bitwy oraz pomoc słabszym i uciśnionym. Tak na koniec chciałbym dodać do wszystkich młodszych braci, nie bójcie sie mnie piszcie jeżeli czegoś nie wiecie lubie pomagac innym i niczego nie oczekuje wzamian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Baine
Rycerz

Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: Pią 4:19, 06 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Plan Wypraw
---------------
1. Scarlet Monastery - zbuntowany klasztor położony w Trisfal Glades - lvl34+
2. Razorfen Down - siedziba świnioludzi w Barens - lvl38+
3. Uldaman - podziemia mrocznych krasnoludów w Badlands - lvl41+
4. Maraudon - siedziba oszalałych istot lesnych w Desolace - lvl46+
5. Zul'Farrak - miasto troli piaskowych w Tanaris - lvl48+
6. Temple of Atal'Hakkar aka Sunken Temple - Świątynia smoczych pomiotów oraz troli znajdująca sie na środku Swamp of Sorrows - lvl50+
6. Blackrock Depths - główna siedziba mrocznych krasnoludów wraz z ich królem znajduje sie wewnatrz góry Blacrock wejscie z Burning Steps lub Searing George - lvl52+
---------------
Wszystkich chętnych prosze o deklaracje na wybrane podziamia z czasem dojdą te naprawde trudne narazie tyle. Dlaczego nie dałem tych słabszych poniewaz tam nie wytrenujemy gry zespołowej a w powyższych cos juz sie dzieje i do tego można sie nieźle bawić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Baine dnia Pią 13:05, 06 Lip 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Fafryd
Rycerz

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:10, 06 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Za kilka dni z chęcią wybrałbym się do Uldaman. A poza tym tam jest od 41+ lvlu... Nie muszę chyba dodawać, że będę "tankował".
Pamiętajcie - jeśli atakuje nas kilka elitarnych przeciwników, to one NIE MOGĄ atakować tylko jednego z graczy. Przykładowo w podziemiach grupę składającą się z warlocka, paladyna, wojownika i kapłana atakuje 3 przeciwników, a wszystkie rzucają się na paladyna. Pozostali powinni postąpić tak:
- Wojownik atakuje drugiego przeciwnika,
- Demon warlocka atakuje trzeciego przeciwnika,
- Sam warlock atakuje czarami tego, z którym walczy wojownik,
- Kapłan leczy wszystkich, w tym demona, który długo nie wytrzyma. Jeśli jest złym (shadow talenty) kapłanem, to atakuje też ofensywnie.
Czy taka taktyka by się sprawdziła? Moje doświadczenie w walce grupowej nie jest duże, ale napisałem to kierując się zdrowym rozsądkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Baine
Rycerz

Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: Pią 12:55, 06 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Tankuje ten kto ma tarcze najwiekszy armor, block oraz dodge musi tez miec przynajmniej 3000+ hp czyli ekwipunek przeznaczony głównie na stamine i str. Co do taktyki to najważniejsze jest aby jednostki czarujące w tym kapłani nie leczyli dopóki tank niezbierze całego aggro na siebie inaczej mobki przejdą na kapłana i koniec walki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Yun
Strażnik

Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Exodar/Żary
|
Wysłany: Pią 16:08, 06 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
to widze ze Baine ma wielkie pojecie na ten temat...
swoje juz zwiedzilem, gdy gralem na oficjalnych serwerach, wiec troszke sie znam na systemach Aggro itp.
A co do Ciebie Baine... wg. mnie nadajesz sie na tanka, tyle wypraw mielismy i wiele razy ratowales mi zycie sciagajac ze mnie aggro, gdy moby sie rzucily na moja slabiutka postac... ^^
Szacunek;)
pozdrawiam Yun
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Suzume
Nowicjusz

Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:07, 06 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Przede wszystkim nalezy uswiadomic wszystkich odnosnie ich roli w grupie. Baine słusznie zauwazyl co powinno sie robic z aggro, od tego sa wojownicy i ich SHOUT (w kilku wersjach) Zadanie Łotra takiego jak ja jest złożone i zalezy od sytuacji, przede wszystkim juz na samym poczatku jesli jest spora grupa wrogow (tak PvP jak i PvE) moim zadaniem jest wyłaczyc z walki najpotezniejszego (za pomoca SAP). Moge to zrobic jedynie zanim wojownik zbierze aggro bo potem stwory zaczynaja (na tym serverze) bieganine i moje mozliwosci sa mocno ograniczone. Łotr w tej taktyce wchodzi pierwszy, unieruchamia z ukrycia przeciwnika (grupa pozostaje w pewnej odleglosci aby thunderclap ani shout nie przerwaly stuna). Kiedy juz mi sie uda, zbiore powazna ilosc Aggro i wtedy pora na warriora aby je sciagnal (ja robie vanish i ambush na celu warriora) reszta grupy wchodzi do akcji kiedy warrior zbierze aggro. Mozliwe sa wariacje tej taktyki (bo nie jest najszybsza) np. na otwarcie juz rozpoczynam z Ambush ale wtedy najpierw warrior zbiera aggro.
Wszystko zalezy od ilosci stworow w grupie ktora atakujemy, rozsadnie jest na uzgadniac takktyke realtime.
Co do magow - Potezne obrazenia a co za tym idzie sporp aggro zbieraja.
Podstawa: Czary AoE (obszarowe) tylko w ostatecznosci. Na oficjalu wszystko gra ale tutaj stworki siedza w scianach i nad glowami a taki AoE elegancko je sciaga zewszad na maga i plask... nie mamy maga.
Zawsze za tankiem i zawsze ostroznie z DPS.
Kaplan - Po pierwsze, wszelkie aury (zwlaszcza fortitude) na tankow na pierwszej linii, nie tylko leczyc macie.Ale uwaga! tylko te ktore sa w danej chwili potrzebne, Kaplan ma niesamowita ilosc many, ale tylko jesli dobrze go poprowadzicie. Leczcie w krytycznych momentach to starczy na dluzej. Ponadto kaplan nie miesza sie do walki wrecz chyba ze zostalo tylko kilku przeciwnikow, kiedy walczysz to nie skupiasz sie na kondycji innych i sa ofiary w ludziech, gnomach itd. . Sugeruje weakened soul i PWF na tankow
i pilowac zeby WS byl w miare czesto odnawiany. Leczenie owszem ale efektywnie. Nie zawsze trzeba rzucic najmocniejszy heal jaki macie (War 800/1200HP jest to nie rzucac heala za 1000! marnowanie many)
Hunter - Hunter zwykle zajmuje miejsce na czele grupy, wtedy jego zdolnosci tropienia sa najlepiej wykorzystane no i moze podkladac pulapki.
Zaraz potem cofa sie za tankow i moze spokojnie prowadzic ostrzal. Pet czesto sluzy za dodatkowego tanka zwlaszcza jesli jego skille dzialaja poprawnie(miejmy nadzieje ze tak) Rola Huntera w grupie nie jest jasno okreslona, widzialam nieraz i sama rowniez tankowalam skutecznie hunterem w walce wręcz,ale przy tym lagu nie polecam.
Szaman - Wsparcie wsparcie wsparcie! Nic tak nie pomaga jak wlasciwy totem o wlasciwym czasie (dwa zwłaszcza Grace of Air i Windfury).
Ponadto Szaman calkiem niezle radzi sobie w walce wrecz i nie ustepuje duzo kaplanom w leczeniu.zaraz za tankiem a przed magiem i kaplanem.
Warlock - DoT i Pet. Dobra sprawa jest to ze poniewaz wiekszosc czarow to DoT (damage over time) to aggro nie zbiera sie az tak duze, no i zawsze jest pet do pomocy.W raidach na tym serverze jest pewna trudnosc, poniewaz stwory maja tendencje do "zawieszania sie" jesli zgina w wyniku dzialania czaru typu DoT. NIE UZYWAC NA BOSSACH! nie ma nic gorszego niz godzine walczyc po to by koncowy boss z ktorego kazdy cos potrzebuje zawiesil sie... . Poza tym taktyka podobna jak u MagowCzar obszarowy macie tylko jeden o ile pamietam, ale on tez moze namieszac, podobnie jak fear. Co do Fear to rowniez uwaga,trzeba ostroznie stosowac, chociaz na tym serverze stwory przynajmniej nie wracaja po fear w wiekszej liczbie (na glob zciagaja jeszcze kolegow i kolezanki z dalszych partii lochow)
RADA DLA WSZYSTKICH
Jak łapiecie aggro, i wiecie ze nie dacie rady nie zaczynajcie biegac jak szaleni, dajcie szanse grupie, aggro mozna z was zdjac ale tylko jesli bedziecie w zasiegu. Najlepiej podbiec do wojownika, jak uwaza co sie dzieje wokol niego to urzyje SHOUTA i zbierze na siebie.
Na razie to tyle, oczywiscie bede rozwijac ten traktat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Yun
Strażnik

Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Exodar/Żary
|
Wysłany: Pią 21:41, 06 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
ot taka mala dygresja...
Grace of Air i windfuy zaden szaman nie postawi jesli jest sam, bo mozna postawic jeden totem na zywiol, a to sa dwa totemy z Air... wiec albo to, albo to... chyba ze jest 2 shamanow w Raidzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Araazel
Nowicjusz

Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:45, 06 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
a Paladyn ma tylko aury zmieniac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Fafryd
Rycerz

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:07, 07 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Gdyby paladyn mógł zabierać Aggro (Righetouns Defense nie działa), to w tankowaniu dorównywał by wojownikowi. Ponadto paladyni posiadają kilka czarów "ratujących", które dają chwilową nietykalność lub coś w tym stylu. Za healerow raczej robić nie mogą - mają 2x (lub więcej) słabsze leczenie od kapłana. Wiecie, chyba podążę drogą Protection - najlepiej sprawdza się na raidach, bo Retribution to tylko zwiększanie obrażeń lub inne talenty związane z atakowaniem. Ale z drugiej strony Protection jest dla tanków, a bez Righetouns Defense tankować dobrze nie mogę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Rhodan
Piechór

Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:18, 07 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Ja z kolei słyszałem że palladyn sprawdza się jako healer, ale na 60 - 70 lvlu - dorównuje kapłanom (i pod warunkiem, że idzie w holy). Oczywiście jest też potrzebny set z bonusami (Healing done itp.), 1h bron i tarcza... No ale... jesteśmy przecież na Andeerii. Tutaj połowa talentów nie działa...
Przykładowy build:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Baine
Rycerz

Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: Sob 13:10, 07 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Rhodanie myślisz że jakbys był na innym privie to talenty działałyby to niezależy od tego czy jestes na Anderii czy na Marsie albo Jowiszu talenty nie działają bo to jest wina niedoskonałości emulatora z czasem ich liczba powinna sie zmniejszać lub zwiększać..?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Rhodan
Piechór

Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:18, 07 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
W poprzedniej wypowiedzi chodziło mi ogólnie o wszystkie privy. Zauważ, że przeglądając [link widoczny dla zalogowanych] to można zauważyć wielu palladynów - healerów.
Nie wiem jak teraz z drzewkiem Holy - po wczorajszej zmianie wersji wiekszość powinna działać prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Baine
Rycerz

Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wielka Brytania
|
Wysłany: Sob 16:05, 07 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
watpie bo u mnie drugi podstawowy skill przestał działać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Scarlet
Czempion

Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:22, 07 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
Co do totemów Grace of Air i Windfury totem, Windfury działa jak "buff" wystarczy żucić go raz i utrzymuje się przez dość długi czas, wtedy nie będzie problemów z żucaniem Grace of Air i innych totemów nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Gothart
Piechór

Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:09, 08 Lip 2007 Temat postu: |
 |
|
mag ma chyba najgorzej , iz posiada same potezne spelle , wiec % ze zwabi na siebie moby jest ogromna , wiec jaka mag ma role spelniac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |